samdownunder.reismee.nl

Vliegtuig avontuur

Hi,

Daar zit ik dan te wachten op mijn vlucht. Het heeft me anderhalf uur gekost om door de check in en security te gaan.

Security das nog wel even iets waar ik het over wil hebben. Naast dat je al je laagjes uit moet trekken en spullen zoals je riem moet af doen had ik nooit gedacht dat ik ook mijn schoenen uit moest trekken. Jaja ik ben gewoon op mijn sokjes door de security gegaan.

Eenmaal er doorheen moest ik natuurlijk wel gelijk een broodje halen. Caprese Jam!

Het is zo ver ik mag het eerste vliegtuig(13 uur) in. Ik kijk mijn ogen uit. Lekker kussentje dekentje en een tablet om films te kijken. Kapot dat ik was ben ik toch begonnen met het kijken van een film. Kort hierna ben ik heerlijk inslaap gevallen tot ik wakker werd geschut voor eten. Ik lag super diep te slapen dus ze heeft me echt door heel die stoel getrokken tot ik wakker schrok. Naast de films en de slaapuren had ik nog een heel leuk stel naast mij zitten waarmee ik hier en daar een gesprekje kon voeren. Verder is de reis erg vlot verlopen. Helaas heb ik wel mijn jas achter gelaten in dit vliegtuig.

De overstap ging ook erg soepel en met behulp van een treintje was ik al snel bij de volgende gate beland. Na hier nog rustig een uurtje gewacht te hebben werd het tijd om aan boord te gaan van het tweede vliegtuig(9 uur). Persoonlijk vond ik het eerste vliegtuig iets comfortabeler en een betere service hebben, maar wat maakt het uit ook hier heb ik groten deels geslapen.

Nu komt het hoor we zijn geland in Nieuw Zeeland. Hier heb ik even moeten wachten tot ik opgehaald werd. Via de mail gecommuniceerd te hebben sta ik bij het ophaal punt. Een jonge man van 24 stapt uit op zijn blote voeten, aaha mijn chauffeur is daar. We hebben nog een rit van 2 uur te gaan maar ook die ging redelijk vlot.

Eenmaal thuis, heb ik een korte rondleiding gekregen waarna ik me terug trok in mijn kamertje. Het was tenslotte ook al 2 uur in de avond hier.

Dus ook dit bericht sluit ik af met weltruste.

Sam

Reacties

Reacties

Toniek van Oers

Mooi verhaal!

Oma Marian Opa Jo

Sam we zijn heel trots op je fijn te horen dat je goed aangekomen op het punt waar het begint.heelveel succes groeten opa en oma.

Joop van den Tillaar

Leuke verhaaltjes Sam ..... (die gaat nog ooit een boek schrijven, haha)! Op blote voeten .. die heb ik daar veel zien rondlopen. Hobbit's onder andere. By the way ...'The Shire' waar de Hobbits wonen uit de film van Lord of the Rings die filmlokatie ligt zo'n 50km onder Morrinsville!! Heel leuk om te bezoeken!

Rosanne

Hee Sam… wat leuk om je bericht te lezen… Nogmaals super stoer… ik blijf je volgen hoor! Hoop dat je snel gewend raakt daar!! Dikke kus’?

Ben en Annie van Kessel

Hoi Sam fijn te lezen, eenmaal THUIS, ik hoop dat je dat zo blijft voelen, een hele fijne leerzame tijd in dit prachtige land. Geniet er van.

Welcome

Welkom in Nieuw Zeeland! Zo leuk over je reis te lezen.

Francine

Welcome to New Zealand! So nice to read about your trip. Groetjes uit Wellington

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!